PRAG procedure i financijsko izvještavanje na EU projektima || 22.11.2018. || Sarajevo
[RADIONICA] Sarajevo, četvrtak, 22.11.2018.
Hotel SARAJEVO, Ulica Džemala Bijedića br. 169. 71 000 Sarajevo
Detaljan program i dnevni red pogledajte na SARAJEVO PROGRAM
Prijaviti se možete klikom na link PRIJAVA
CILJ RADIONICE
Cilj radionice je institucijama i organizacijama koje su dobile projekt iz nekog od EU programa (IPA programa prekogranične suradnje, EIDHR programa, CFP, HORIZON ili nekog drugog EU programa) osigurati dobru provedbu projekta s visokim postotkom povučenih sredstava i što nižom razinom neprihvatljivih troškova i nepravilnosti tijekom provedbe.
Radionica je namijenjena organizacijama i institucijama koje su:
- Dobile EU projekt;
- U procesu dobivanja projekta;
- U procesu pisanja i prijave projekta na EU poziv;
- Organizacije koje provode pozive za projekte.
Provedba EU projekata je proces koji počinje nakon potpisa ugovora o sufinanciranju i obuhvaća osnovne korake poslije potpisa, revizorski trag, prihvatljivost troškova po proračunskim linijama, izvješćivanje prema FLCO BiH, EU javne nabave (PRAG) gdje će se savladati procedure pripreme i pokretanja natječajne procedure, provedba evaluacije i rad povjerenstva s tajnikom, ugovaranje i potreba za izvješćivanjem.
IZJAVE POLAZNIKA RADIONICA
Agencija za lokalni razvoj Prozor – Rama
Radionica je ponudila rješenje i savjete oko svih većih problema i nedoumica po pitanju PRAG procedura i financijskog izvještavanja na EU projektima. Predavači Ilija i Katarina su vrhunski!
Agronomski i prehrambeno-tehnološki fakultet Sveučilište u Mostaru
Agencija za lokalni razvoj Prozor – Rama
Radionica je bila jako korisna s puno praktičnog rada, primjera i savjeta iz provedbe EU projekata
Općina Posušje
Održavanje željezničkih voznih sredstava Podgorica
Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede HNŽ/K
ravnateljica Kulturno – informativni centar Tomislavgrad
Općina Čapljina
CILJNA SKUPINA
- Jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave;
- Udruženja, Asocijacije poslodavaca, Zadruge;
- Javne firme koje rade nabavke prema PRAG procedurama;
- Instituti, Fakulteti;
- Neformalna udruženja i inicijative;
- Ministarstva;
- Razvojne agencije, poduzetnički inkubatori, klasteri;
- Osnovne i srednje škole, javne ustanove
DNEVNI RASPORED
8.40 – 9.00 – Prijem polaznika
9.00 – 10.30 – Financijsko upravljanje projektom (vježba)
10.30 – 10.45 – Pauza za osvježenje
10.45 – 12.30 – Izvještavanje (vježba)
12.30 – 13.30 – Pauza za ručak
13.30 – 15.00 – Javne nabave po PRAG-u, kriteriji i vrste procedura (vježba)
15.00 – 15.15 – Pauza za osvježenje
15.15 – 16.30 – PRAG – dokumentacija i ocjenjivanje (vježba)
MATERIJALI ZA UČESNIKE
Svaki učesnik dolaskom na radionicu dobiti će sljedeće materijale:
- Priručnik sa slajdovima s predavanja;
- Dokument EU Programi 2014 – 2020;
- Projektni rječnik;
- PRAG – Finansijske procedure u postupcima javne nabave.
Po završetku radionice učesnici će dobiti primjer EU projekta za koji su odobrena sredstva:
VODITELJI RADIONICE
KOTIZACIJA
200,00 KM + PDV
Uključuje predavanja, materijale u printanoj i elektronskoj formi, ručak i pauze za osvježenje. Ukoliko iz iste firme dolazi 2 i više kandidata, za svakog sljedećeg kandidata kotizacija se smanjuje za 10%.
Na rane prijave do srijede 14.11.2018. odobravamo 10% popusta na kotizaciju.
Prijave primamo do petka 16.11.2018. do 12 sati.
Prijaviti se možete klikom na link PRIJAVA
NAČIN PLAĆANJA
Po primitku popunjene prijave, poslat ćemo Vam predračun, a originalni račun dobit ćete poštom, na adresu Vaše organizacije, po uplati. Pravo na učešće na seminaru imaju svi, koji su uplatili iznos kotizacije do početka seminara.
ODJAVA
U slučaju nemogućnosti dolaska na seminar, slobodni ste poslati Vašu zamjenu. Ukoliko odustanete do 16.11.2018., uplaćena sredstva bit će Vam vraćena u iznosu umanjenom za 30%. Nakon 19.11.2018. povrat novčanih sredstava nije moguć, no u mogućnosti ste doći na isti ili drugi seminar ili radionicu u narednih godinu dana u organizaciji agencije APRIORI BH.
INFORMACIJE
Agencija za profesionalno usavršavanje Apriori BH
Josipa Terzić – Rezić
GSM. +387 63 / 408 597
Tel/Fax: +387 36 / 343 440
E-mail. obuke@apriori.ba