U nedostatku edukacijskih programa fokusiranih na ciljna područja djelovanja, Apriori World lansirao je PRO PR Interactive. Njegova uloga je pružiti specifična znanja i iskustva stručnjaka za odnose s javnošću koji će obogatiti znanje svih koji razumiju cilj cjeloživotnog učenja
Upravljanje komunikacijama i njegove vještine, taktike, alati i strategije specifične su za svako područje djelovanja. Ne postoji jedinstvena formula. Upravo zbog toga PRO PR Interactive svojim edukacijskim programom „Komunikacije u financijama“, „Komunikacije u farmaciji i zdravstvu“, „Komunikacije u turizmu“ i „Komunikacije u digitalnom vremenu“ okuplja ciljane stručnjake kako bi oni bili bolje povezani u istom fokusu s istim izazovima i pokušali kroz predavanja implementirati u svojoj praksi postojeća komunikacijska rješenja
Ovaj program izvodi se zahvaljujući iskustvu i znanju Apriori World stručnjaka koji povezujući predavače sa šest kontinenata nude priliku učesnicima ovog edukacijskog programa da čuju različitosti u praksi primjene komunikacijskih strategija.
Možemo Vam ponuditi:
KREIRANJE EMAIL MARKETING KAMPANJE
KREIRANJE CONTENT MARKETING I PR KAMPANJE
ORGANIZACIJU KONFERENCIJE
ORGANIZACIJU INHOUSE SEMINARA ILI RADIONICE
Apriori BH – Agencija za profesionalno usavršavanje kroz otvorene seminare, inhouse radionice i stručne konferencije osigurava stjecanje aktualnih znanja primjenjivih u praksi. Razmjena iskustava i prijenos znanja vrhunskih predavača – praktičara iz cijele regije polaznicima daju dodatnu vrijednost i mogućnost za napredovanje na radnom mjestu. Uspješne suradnje i referentna lista pozicionirale su nas za vodeću agenciju za edukacije i usavršavanje na BH tržištu gdje djelujemo od 2009. godine.