Dobrodošli na WebSite APRIORI.BA
Nazovite nas: +387 36 343 440

PRVA INSTAGRAM RADIONICA U BIH

|Comments are Off
  Hana Hadžiavdagić Tabaković čiji profil broji preko 220.000 pratioca voditeljica je prve radionice o Instagramu u Bosni i Hercegovini. S polaznicima radionice...

GOOGLE ANALITIKA – KOLIKO VAM JE USPJEŠNA WEB STRANICA?

|Comments are Off
  Besplatni alat Google Analytics služi za praćenje uspješnosti web stranica i po svojoj namjeni sličan je kontrolnoj ploči s instrumentima u autu. Znati pratiti i...

7 ZLATNIH PRAVILA ZA USPJEŠAN JAVNI NASTUP

|Comments are Off
  Strah od javnog nastupa po svom intenzitetu svrstava se u istu kategoriju sa strahom od smrti. Pitamo se, što je tako zastrašujuće? Postoji niz tehnika u javnom...

7 RAZLOGA ZA KORIŠTENJE VIDEA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA7 RAZLOGA ZA KORIŠTENJE VIDEA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

|Comments are Off
Video je najefikasniji oblik promocije vašeg brenda online. Istraživanja pokazuju kako će 74% Internet prometa u 2017. godini zauzeti video. Svakodnevno se lansiraju nove...

PRODAJNI LIJEVAK KAKO FANOVE PRETVORITI U KUPCE?

|Comments are Off
Korištenjem digitalnih medija prostor za komunikaciju je neograničen, pa često gradimo zajednicu oko svog brenda, njegujemo komunikaciju s fanovima, promoviramo nove...

SVE ŠTO TREBATE ZNATI O DRUŠTVENIM MREŽAMA I ONLINE OGLAŠAVANJU

|Comments are Off
  Firme koje su prepoznale priliku za promociju na najpopularnijim društvenim mrežama u BIH danas su u prednosti u odnosu na konkurenciju. Najveći broj korisnika još...

ŠKOLA ZA PRIPREMU I PROVEDBU EU PROJEKATA

|Comments are Off
Ukoliko pripremate aplikaciju na prvi poziv za dostavljanje projektnih prijedloga IPA Prekogranični program Bosna i Hercegovina – Crna Gora koji je otvoren do...

NAUČITE SAMI VODITI FACEBOOK STRANICU

|Comments are Off
Vođenje stranica na društvenim mrežama čini se jednostavnim, no kad uskočite u posao vidite da nekima ipak ide bolje od vas! Bilo da se radi o Facebooku, kao najčešćoj...

PRONAŠLI SMO LIJEK ZA STRAH OD JAVNOG NASTUPA!

|Comments are Off
Strah od javnog nastupa po svom intenzitetu svrstava se u istu kategoriju s strahom od smrti. Pitamo se, što je tako zastrašujuće? U javnom nastupu izloženi smo procjeni...

Content marketing – Kako poboljšati imidž javnih institucija?

|Comments are Off
Content marketing preko društvenih mreža je snažan alat za ciljano korištenje pri komunikaciji javnoga sektora (državnih institucija i javnih firmi) sa ciljanim skupinama...

Content marketing – Kako sadržajem privući nove turiste?

|Comments are Off
Content marketing u turizmu je postao jako važan segment oglašavanja i komuniciranja s potencijalnim turistima i gostima. Gosti svih generacija sve češće on-lin...

KAKO KORISTITI GOOGLE ANALYTICS BESPLATNI ALAT?

|Comments are Off
Google Analytics je besplatni, najnapredniji i najviše korišteni alat koji nam nudi Google. Njegova primarna uloga je mjerenje posjećenosti web stranica, ali on je puno...

7 SAVJETA ZA RJEŠAVANJE KRIZNE SITUACIJE

7 SAVJETA ZA RJEŠAVANJE KRIZNE SITUACIJE Krizna situacija se rješava kroz rješavanje uzroka nastanka krize (rješavanje samog problema) i kontrolu nastale situacije sa...

SAVJETI ZA FOTOGRAFE POČETNIKE

|Comments are Off
SAVJETI ZA FOTOGRAFE POČETNIKE Dobar fotograf se postaje s vremenom, predanošću i brojem snimljenih fotografija. Kako bi što prije prošli putovanje od amatera do...

ISKORISTITE PRILIKU I NAUČITE FOTOGRAFIRATI

|Comments are Off
Digitalno doba stavilo je pred nas izazov dobroga vizualnoga identiteta bilo da se radi o nama samima ili našem poslu. Snimiti dobru fotografiju, pravo je umijeće ...

PRVI POZIV – INTERREG IPA PROGRAM PREKOGRANIČNE SARADNJE

|Comments are Off
PRVI POZIV – INTERREG IPA PROGRAM PREKOGRANIČNE SARADNJE HRVATSKA – BOSNA I HERCEGOVINA – CRNA GORA Vrsta poziva: Bespovratna sredstva Države: Hrvatska,...

POZIV ZA PROJEKTE – EIDHR

|Comments are Off
POZIV ZA PROJEKTE – EVROPSKI INSTRUMENT ZA DEMOKRATIJU I LJUDSKA PRAVA (EIDHR) Vrsta natječaja: Ograničeni poziv za dostavu prijedloga projekata (Rezime projekta /a...

GOOGLE ADWORDS NAJMOĆNIJI ALAT INTERNET OGLAŠAVANJA

|Comments are Off
GOOGLE ADWORDS NAJMOĆNIJI ALAT INTERNET OGLAŠAVANJA Google AdWords je trenutno jedna od najmoćnijih oglašivačkih platformi pomoću koje možete ciljano i efikasno dosegnuti...

CONTENT MARKETING – KAKO SADRŽAJEM PRIVUĆI KUPCA?

|Comments are Off
Content marketing je najnoviji trend u ostavljanju dojma, povezivanju s korisnicima, stvaranju imidža, koji za rezultat daju poboljšanje poslovanja. Riječ je o...

PROGRAMI EU ZA BIH 2014 – 2020

|Comments are Off
PROGRAMI EU ZA BIH 2014 – 2020 U kontekstu pripreme novog sedmogodišnjeg proračuna Evropske unije za razdoblje 2014 – 2020, a u okviru instrumenta vanjske...

CONTENT MARKETING – KAKO POBOLJŠATI IMIDŽ JAVNIH INSTITUCIJA?

|Comments are Off
»Content marketing – Kako poboljšati imidž javnih institucija« Content marketing preko društvenih mreža je snažan alat za ciljano korištenje pri komunikaciji javnoga...

CONTENT MARKETING – KAKO SADRŽAJEM PRIVUĆI NOVE TURISTE?

|Comments are Off
Content marketing – Kako sadržajem privući nove turiste Content marketing u turizmu je postao jako važan segment oglašavanja i komuniciranja s potencijalnim...

NOVI TRENDOVI – MARKETING KROZ DRUŠTVENE MREŽE

|Comments are Off
NOVI TRENDOVI – MARKETING KROZ DRUŠTVENE MREŽE Uspjehom društvenih mreža u potpunosti su izmijenjeni načini komuniciranja i razmjene informacija. Velike promjen...

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

|Comments are Off
MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA Uspjehom društvenih mreža u potpunosti su izmijenjeni načini komuniciranja i razmjene informacija. Velike promjene doživjeli su marketing,...

MARKETING I KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

|Comments are Off
»Tvrtke su počele shvaćati da su njihovi kupci promijenili navike i sve više komuniciraju na društvenim mrežama, prvenstveno Facebooku«, istakao je Ilija Brajković,...


NEWSLETTER Prijava

Vaš email (obavezno)