Dobrodošli na WebSite APRIORI.BA
Nazovite nas: +387 36 343 440

Priprema prijedloga projekata za EU fondove

CILJ PROGRAMA Organizacije koje su prepoznale potencijal fondova domaćih i međunarodnih organizacija i Europske unije susreću se s izazovom pripreme prijedloga projekta....

7 SAVJETA ZA RJEŠAVANJE KRIZNE SITUACIJE

7 SAVJETA ZA RJEŠAVANJE KRIZNE SITUACIJE Krizna situacija se rješava kroz rješavanje uzroka nastanka krize (rješavanje samog problema) i kontrolu nastale situacije sa...

SAVJETI ZA FOTOGRAFE POČETNIKE

|Comments are Off
SAVJETI ZA FOTOGRAFE POČETNIKE Dobar fotograf se postaje s vremenom, predanošću i brojem snimljenih fotografija. Kako bi što prije prošli putovanje od amatera do...

ISKORISTITE PRILIKU I NAUČITE FOTOGRAFIRATI

|Comments are Off
Digitalno doba stavilo je pred nas izazov dobroga vizualnoga identiteta bilo da se radi o nama samima ili našem poslu. Snimiti dobru fotografiju, pravo je umijeće ...

PRVI POZIV – INTERREG IPA PROGRAM PREKOGRANIČNE SARADNJE

|Comments are Off
PRVI POZIV – INTERREG IPA PROGRAM PREKOGRANIČNE SARADNJE HRVATSKA – BOSNA I HERCEGOVINA – CRNA GORA Vrsta poziva: Bespovratna sredstva Države: Hrvatska,...

POZIV ZA PROJEKTE – EIDHR

|Comments are Off
POZIV ZA PROJEKTE – EVROPSKI INSTRUMENT ZA DEMOKRATIJU I LJUDSKA PRAVA (EIDHR) Vrsta natječaja: Ograničeni poziv za dostavu prijedloga projekata (Rezime projekta /a...

GOOGLE ADWORDS NAJMOĆNIJI ALAT INTERNET OGLAŠAVANJA

|Comments are Off
GOOGLE ADWORDS NAJMOĆNIJI ALAT INTERNET OGLAŠAVANJA Google AdWords je trenutno jedna od najmoćnijih oglašivačkih platformi pomoću koje možete ciljano i efikasno dosegnuti...

CONTENT MARKETING – KAKO SADRŽAJEM PRIVUĆI KUPCA?

|Comments are Off
Content marketing je najnoviji trend u ostavljanju dojma, povezivanju s korisnicima, stvaranju imidža, koji za rezultat daju poboljšanje poslovanja. Riječ je o...

PROGRAMI EU ZA BIH 2014 – 2020

|Comments are Off
PROGRAMI EU ZA BIH 2014 – 2020 U kontekstu pripreme novog sedmogodišnjeg proračuna Evropske unije za razdoblje 2014 – 2020, a u okviru instrumenta vanjske...

CONTENT MARKETING – KAKO POBOLJŠATI IMIDŽ JAVNIH INSTITUCIJA?

|Comments are Off
»Content marketing – Kako poboljšati imidž javnih institucija« Content marketing preko društvenih mreža je snažan alat za ciljano korištenje pri komunikaciji javnoga...

CONTENT MARKETING – KAKO SADRŽAJEM PRIVUĆI NOVE TURISTE?

|Comments are Off
Content marketing – Kako sadržajem privući nove turiste Content marketing u turizmu je postao jako važan segment oglašavanja i komuniciranja s potencijalnim...

NOVI TRENDOVI – MARKETING KROZ DRUŠTVENE MREŽE

|Comments are Off
NOVI TRENDOVI – MARKETING KROZ DRUŠTVENE MREŽE Uspjehom društvenih mreža u potpunosti su izmijenjeni načini komuniciranja i razmjene informacija. Velike promjen...

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

|Comments are Off
MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA Uspjehom društvenih mreža u potpunosti su izmijenjeni načini komuniciranja i razmjene informacija. Velike promjene doživjeli su marketing,...

MARKETING I KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

|Comments are Off
»Tvrtke su počele shvaćati da su njihovi kupci promijenili navike i sve više komuniciraju na društvenim mrežama, prvenstveno Facebooku«, istakao je Ilija Brajković,...


NEWSLETTER Prijava

Vaš email (obavezno)