Dobrodošli na WebSite APRIORI.BA
Nazovite nas: +387 36 343 440

Poziv za projekte u okviru EIDHR programa Europske unije

|Comments are Off
Cilj poziva na dostavu prijedloga projekata usmjeren je na provedbu ciljeva utvrđenih u Prilogu EIDHR-ovoj Uredbi 2014.-2020. a za organizacije civilnog društva. Cilj 1...

6 SAVJETA ZA ZADRAVU PREHRANU KAD PUNO RADITE

|Comments are Off
Vaš radni dan se ne završava izlaskom s radnog mjesta i traje mnogo duže. Zdravlje često prvo nastrada u tom slučaju, zato što ne mislimo o zdravoj prehrani kad imamo...

5 VJEŠTINA USPJEŠNOG MANAGERA

|Comments are Off
Posao rade ljudi, a zadatak managera je da upravlja ljudima u ograničenom vremenu što predstavlja plodno tlo za nastanak konflikata koji su latentni uzrok stresa...

7 savjeta za izgradnju pravog LIDERA

|Comments are Off
Znati kako treba obaviti posao rezultat je rada. Pokazivati drugima kako nešto treba napraviti postignuće je učitelja. Pobrinuti se da rad obave drugi ljudi postignuće je...

Otvoren poziv za koncept note u okviru IPA programa SRB – BiH

|Comments are Off
Znate li pripremiti koncept note u okviru IPA programa? Otvoren je poziv za dostavu koncept note za projekte u okviru IPA programa prekogranične suradnje između Srbije i...

3 STVARI ZBOG KOJIH ĆE GOOGLE VOLJETI VAŠU WEB STRANICU

|Comments are Off
3 STVARI ZBOG KOJIH ĆE GOOGLE VOLJETI VAŠU WEB STRANICU Pozicionirati se na Google-u za određene ključne riječi postaje sve teže, jer svakodnevno poboljšanje algoritama...

KAKO KORISTITI GOOGLE ANALYTICS BESPLATNI ALAT?

|Comments are Off
Google Analytics je besplatni, najnapredniji i najviše korišteni alat koji nam nudi Google. Njegova primarna uloga je mjerenje posjećenosti web stranica, ali on je puno...

PRVA INSTAGRAM RADIONICA U BIH

|Comments are Off
  Hana Hadžiavdagić Tabaković čiji profil broji preko 220.000 pratioca voditeljica je prve radionice o Instagramu u Bosni i Hercegovini. S polaznicima radionice...

GOOGLE ANALITIKA – KOLIKO VAM JE USPJEŠNA WEB STRANICA?

|Comments are Off
  Besplatni alat Google Analytics služi za praćenje uspješnosti web stranica i po svojoj namjeni sličan je kontrolnoj ploči s instrumentima u autu. Znati pratiti i...

7 ZLATNIH PRAVILA ZA USPJEŠAN JAVNI NASTUP

|Comments are Off
Znate li 7 zlatnih pravila za uspješan javni nastup? Strah od javnog nastupa po svom intenzitetu svrstava se u istu kategoriju sa strahom od smrti. Pitamo se, što je tako...

7 RAZLOGA ZA KORIŠTENJE VIDEA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

|Comments are Off
Video je najefikasniji oblik promocije vašeg brenda online. Istraživanja pokazuju kako će 74% Internet prometa u 2017. godini zauzeti video. Svakodnevno se lansiraju nove...

PRODAJNI LIJEVAK KAKO FANOVE PRETVORITI U KUPCE?

|Comments are Off
Korištenjem digitalnih medija prostor za komunikaciju je neograničen, pa često gradimo zajednicu oko svog brenda, njegujemo komunikaciju s fanovima, promoviramo nove...

SVE ŠTO TREBATE ZNATI O DRUŠTVENIM MREŽAMA I ONLINE OGLAŠAVANJU

|Comments are Off
  Firme koje su prepoznale priliku za promociju na najpopularnijim društvenim mrežama u BIH danas su u prednosti u odnosu na konkurenciju. Najveći broj korisnika još...

ŠKOLA ZA PRIPREMU I PROVEDBU EU PROJEKATA

|Comments are Off
Ukoliko pripremate aplikaciju na prvi poziv za dostavljanje projektnih prijedloga IPA Prekogranični program Bosna i Hercegovina – Crna Gora koji je otvoren do...

NAUČITE SAMI VODITI FACEBOOK STRANICU

|Comments are Off
Vođenje stranica na društvenim mrežama čini se jednostavnim, no kad uskočite u posao vidite da nekima ipak ide bolje od vas! Bilo da se radi o Facebooku, kao najčešćoj...

PRONAŠLI SMO LIJEK ZA STRAH OD JAVNOG NASTUPA!

|Comments are Off
Strah od javnog nastupa po svom intenzitetu svrstava se u istu kategoriju s strahom od smrti. Pitamo se, što je tako zastrašujuće? U javnom nastupu izloženi smo procjeni...

7 SAVJETA ZA RJEŠAVANJE KRIZNE SITUACIJE

7 SAVJETA ZA RJEŠAVANJE KRIZNE SITUACIJE Krizna situacija se rješava kroz rješavanje uzroka nastanka krize (rješavanje samog problema) i kontrolu nastale situacije sa...

SAVJETI ZA FOTOGRAFE POČETNIKE

|Comments are Off
SAVJETI ZA FOTOGRAFE POČETNIKE Dobar fotograf se postaje s vremenom, predanošću i brojem snimljenih fotografija. Kako bi što prije prošli putovanje od amatera do...

ISKORISTITE PRILIKU I NAUČITE FOTOGRAFIRATI

|Comments are Off
Digitalno doba stavilo je pred nas izazov dobroga vizualnoga identiteta bilo da se radi o nama samima ili našem poslu. Snimiti dobru fotografiju, pravo je umijeće ...

PRVI POZIV – INTERREG IPA PROGRAM PREKOGRANIČNE SARADNJE

|Comments are Off
PRVI POZIV – INTERREG IPA PROGRAM PREKOGRANIČNE SARADNJE HRVATSKA – BOSNA I HERCEGOVINA – CRNA GORA Vrsta poziva: Bespovratna sredstva Države: Hrvatska,...

POZIV ZA PROJEKTE – EIDHR

|Comments are Off
POZIV ZA PROJEKTE – EVROPSKI INSTRUMENT ZA DEMOKRATIJU I LJUDSKA PRAVA (EIDHR) Vrsta natječaja: Ograničeni poziv za dostavu prijedloga projekata (Rezime projekta /a...

GOOGLE ADWORDS NAJMOĆNIJI ALAT INTERNET OGLAŠAVANJA

|Comments are Off
GOOGLE ADWORDS NAJMOĆNIJI ALAT INTERNET OGLAŠAVANJA Google AdWords je trenutno jedna od najmoćnijih oglašivačkih platformi pomoću koje možete ciljano i efikasno dosegnuti...

CONTENT MARKETING – KAKO SADRŽAJEM PRIVUĆI KUPCA?

|Comments are Off
Content marketing je najnoviji trend u ostavljanju dojma, povezivanju s korisnicima, stvaranju imidža, koji za rezultat daju poboljšanje poslovanja. Riječ je o...

PROGRAMI EU ZA BIH 2014 – 2020

|Comments are Off
PROGRAMI EU ZA BIH 2014 – 2020 U kontekstu pripreme novog sedmogodišnjeg proračuna Evropske unije za razdoblje 2014 – 2020, a u okviru instrumenta vanjske...

CONTENT MARKETING – KAKO POBOLJŠATI IMIDŽ JAVNIH INSTITUCIJA?

|Comments are Off
»Content marketing – Kako poboljšati imidž javnih institucija« Content marketing preko društvenih mreža je snažan alat za ciljano korištenje pri komunikaciji javnoga...

CONTENT MARKETING – KAKO SADRŽAJEM PRIVUĆI NOVE TURISTE?

|Comments are Off
Content marketing – Kako sadržajem privući nove turiste Content marketing u turizmu je postao jako važan segment oglašavanja i komuniciranja s potencijalnim...

NOVI TRENDOVI – MARKETING KROZ DRUŠTVENE MREŽE

|Comments are Off
NOVI TRENDOVI – MARKETING KROZ DRUŠTVENE MREŽE Uspjehom društvenih mreža u potpunosti su izmijenjeni načini komuniciranja i razmjene informacija. Velike promjen...

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

|Comments are Off
MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA Uspjehom društvenih mreža u potpunosti su izmijenjeni načini komuniciranja i razmjene informacija. Velike promjene doživjeli su marketing,...

MARKETING I KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

|Comments are Off
»Tvrtke su počele shvaćati da su njihovi kupci promijenili navike i sve više komuniciraju na društvenim mrežama, prvenstveno Facebooku«, istakao je Ilija Brajković,...

Content marketing – Kako sadržajem privući nove turiste?

|Comments are Off
Content marketing u turizmu je postao jako važan segment oglašavanja i komuniciranja s potencijalnim turistima i gostima. Gosti svih generacija sve češće on-lin...

Content marketing – Kako poboljšati imidž javnih institucija?

|Comments are Off
Content marketing preko društvenih mreža je snažan alat za ciljano korištenje pri komunikaciji javnoga sektora (državnih institucija i javnih firmi) sa ciljanim skupinama...


NEWSLETTER Prijava

Vaš email (obavezno)